Home sweet home

Heippa!

Esittelen teille tässä postauksessa vähän mun kotia :)
Saavuttuani Khanomiin, majoituin ensimmäiset kaksi yötä Aavassa, jonka jälkeen muutin tähän nykyiseen asuntooni. 
Vuokrasin asunnon työkaverini avustuksella ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Täällä asunnon vuokraus on kohtalaisen helppoa, ainakin jos tuntee jonkun paikallisen. Työmatkaa mulla on reilu kilometri.

Mun koti on vähän rivitalotyyppinen kaksio ja rauhallisella alueella. Ranta löytyy heti tien toiselta puolelta eli ihan luksusta.

Pahoittelut umpisurkeista kuvista...






Vuokraa maksan tästä 8000THB/kk ja siihen sisältyy vesi, sähkö ja huonohko wifi. Hintalaatusuhde on mielestäni kivasti kohdillaan ja suuren plussan tuo ihan täydellisesti toimiva ilmastointi.

Tässä on etuovelta kuvattuna mun yhdistetty eteinen ja olkkari. Takana näkyy keittiö.



Keittiön varusteluun kuuluu ainoastaan vedenkeitin ja jääkaappi. Eli olosuhteiden pakosta syön joka päivä ulkona, kamalan kurjaa :D





Auringonlaskua makuuhuoneen ikkunasta ❤


Pyykinpesumahdollisuutta mulla ei kotona ole, joten pesetän vaatteeni läheisessä pesulassa ja työvaatteet Aavan pesulassa. Vuokrantajani tuo säännöllisin väliajoin puhtaat lakanat ja pesee vanhat. Myös siivousmahdollisuus olisi vuokranantajan puolesta, mutta siivoan mieluummin itse :) 

Kaikenlaisia kotieläimiäkin multa täältä löytyy, kuten kylppärissä majaileva sammakko, keittiön katossa ollut JÄÄTÄVÄ hämähäkki sekä tuhat geckoa 😃 Nykyään olen jo ihan tottunut tähän mun kotona majailevaan villiin luontoon.

-L


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Songkran

Sabai dee mai?

Kin khao reu yang?